luni, 19 mai 2014

E greu!

E greu, e foarte greu când toată viața te-ai știut pofticioasă și nu prea au existat momente în care să nu-ți satisfaci poftele, uneori trecând peste satisfacerea unei pofte și dând în altele.
Mă uit la alte fete cum ar fi Cori Grămescu, Carmen Brumă, Oana Radu sau zeci de alte exemple de pe grupul Dukan la care m-am alăturat și stau și mă minunez de cum reușesc ele să se abțină, să țină ca la carte. Adică de câtă ambiție ai nevoie ca să reușești? Motive care ar trebui să ne determine să ținem avem toate, că deh, problemele unei grăsuțe se regăsesc și la alta, într-o măsură mai mică sau mai mare.
Lăsând la o parte mărunțișurile, cum ar fi probleme sociale, pe care ți le cauzează boala asta, mai sunt și problemele de sănătate pe care le avem, unele dintre noi încă nu le resimt, dar sunt cazuri ca mine care au probleme de la o vârstă foarte mică. Eu am oasele foarte subțiri și din cauza greutății mari am fost nevoită să mă operez la 15 ani fiindcă mi se deplasase femurul și acum stau cu 3 broșe metalice în picior. Numai ăsta cred că ar fi un MOTIV SOLID să mă țin dracu de Dukan și să slăbesc, dar de la 15 ani încoa tot nu am reușit măcar să încerc să mănânc mai sănătos și să fac puțină mișcare, că de reușeam, sunt convinsă că alta era situația acum.
Știu că sunt multe fete care sunt în situația mea cu poftele, nu știu câte mai au și problemele mele de sănătate. Ceea ce vreau eu să le zic pofticioaselor este să le dea încolo de pofte, chit că este incredibiiiiiiiiiil de greu să nu te înfigi în ceva cu multe calorii și zahăr, că deh, ne place zahărul. Încercați să vă faceți mai mult acasă, dacă nu aveți timp faceți din weekend 2 checuri, niște brioșe sau o ciocolată mai mult sau mai puțin reușită și așa,  în momentele de lene maximă, în care numai de gătit nu vă arde, dar poftiți la ceva dulce fix în secunda aia, aveți pe ce pune mâna și așa nu călcați într-un rahat cât Casa Poporului de mare.
Alt lucru pe care l-am făcut eu azi a fost o poză cu mine aproape goală, pe care am de gând s-o printez în format de portofel și s-o iau cu mine peste tot, iar atunci când mă va năvăli o dorință nebună după ceva hipercaloric, mă uit la poză și gata, nu-mi mai trebuie mâncare.
Altă chestie drăguță pe care am descoperit-o azi, după ce am desfăcut chiuveta că se înfundase, e că atunci când faci treburi scârboase prin casa, gen să cureți țeava de mâncare putrezită și cu un miros oribil, efectiv nu-ți mai trebuie mâncare o bună bucată de zi. Așa că haideți cu tupeu la curățat cât mai multe țevi și vă garantez că n-o să mai aveți pofte ziua aia. :)))
Dacă voi aveți alte secrete, împărtășiți-le și cu mine!
Până data viitoare, vă doresc cât mai multe kilograme topite!

2 comentarii: