vineri, 16 mai 2014

Prima reușită

În primul rând vreau să vă mulțumesc pentru toate mesajele de încurajare și da, aveți dreptate, trebuie să renunț la orice fel de scăpări și să fiu mai disciplinată. Îmi va fi foarte greu deoarece la mine este un blocaj psihologic, dar simt că până acum am făcut niște progrese așa că nu văd motiv să nu continuu până ce ajung o slăbuță. Sunt conștientă că va fi un drum foaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarteeeeeee lung, gen până în iulie 2015 și apoi e consolidarea și apoi restul vieții, dar zic că merită, zic că și eu merit ceva mai bun pentru viața mea, așa cum toate merităm și noi trebuie să tragem, că nu o va face nimeni pentru noi.
Astăzi vreau să vă vorbesc despre prima mea reușită culinară, de care pot spune că sunt chiar mândră, că până acum am reușit numai să ard sau să lipesc. :)))) Am făcut o pizza Dukan de toate minunăția și asta se datorează în mare parte noii mele tăvi de silicon (mulțumesc Doamne că ai făcut oameni deștepți care să facă astfel de minunății pentru a avea noi o viață mai ușoară).
 Am descoperit că dacă ai instrumentele necesare și puțină răbdare, nu este așa greu să gătești și mâncatul sănătos devine chiar o plăcere.

INGREDIENTE:
-2 lg tărâțe (yey, am terminat cu porția pe ziua de azi)
-1 ou
-sare
2 lg iaurt degresat
-o lgt praf de copt
-o lgt drojdie
-îmi place să mai adaug și condimente la blat că îi dau un gust super și acum am ales să pun cimbru și oregano

Le-am amestecat bine, bine, am lăsat 5-10 minute compoziția pentru a se umfla tărâțele și apoi hop la cuptor. După 5-7 minute am adăugat topping-uri, eu am pus șuncă de pui degresată, ardei gras roșu, o roșie și sos de tomate fără zahăr. Vreau să vă zic că a ieșit o minunăție și am mâncat cu cea mai mare plăcere ceva sănătos.

Noi să fim fericite și hrănite, dukănițelor!! Pe data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu