miercuri, 21 mai 2014

Grăsuța și sportul

Da, da, știu, doi termeni care se contrazic puțin, dar să știți că e posibil și chiar ajută enorm în procesul de slăbire. Let me tell you first what i ate yesterday.
Astăzi sunt foarte fericită fiindcă ieri am avut o zi clean din punct de vedere alimentar, n-am trișat nici măcar cu un miros. :)) De dimineață am păpat niște breakfast muffins, înspirate după rețeta Oanei Camacho (mulțumim că exiști!), dar le-am avut cu mine la facultate și n-am apucat să fac poze. :)) Restul zilei a continuat cu feluri la fel de delicioase: o pizza clasică cu jamon degresat și ketchup, nu mă mai satur de ea și a se observa blatul destul de umflat; sunt tare mândră de ea :)), iar seara mi-am făcut un piept de pui și o aripă, pe care am curățat-o de piele și de la care am mâncat numai partea cu mai multă carne, în folie de aluminiu la cuptor. O nebunieeeeeeeeeee! Am uitat să zic că la cărniță am adăugat un sos cu iaurt, usturoi, sare și o lg de ulei.



Și acum să trecem la ce e mai important, SPORTUL. Nu știu la voi cum e, dar eu v-am mai povestit de problema mea cu piciorul și că nu am voie să fac orice activitate, așa că sala a fost mereu pentru mine un subiect mai mult sau mai puțin tabu, am mai avut încercări de a merge și în România, dar toate se încheiau cu un eșec, fie că mă demoralizam eu că aveam senzația că nu slăbesc, fie că simțeam o durere oribilă la picior în urma unui efort intens. După toate aceste încercări, am ajuns la concluzia că trebuie s-o iau mai încet, să nu solicit piciorul foarte tare, dar nici să nu mă opresc, fiindcă mă ajută foarte mult. Începând cu 1 mai m-am înscris la o sală aici și vreau să vă zic că e super până acum, am avut grijă să nu merg zilnic să nu-mi solicit piciorul și la toate cursurile am luat-o în ritmul meu, iar ieri, PENTRU PRIMA OARĂ, am ținut și eu pasul cu fetele de la Zumba, dacă ele mergeau dreapta, eu nu mai mergeam stânga, eram finally în aceeași direcție. Am fost foarte mândră la sfârșitul cursului, chit că eram udă toată și mergeam cam greu. :)) Hai să vă arăt fața mea după Zumba. Nu râdeți prea tare! :)))

Sfatul meu pentru cele care țin Dukan sau orice fel de regim, nu vă bazați numai pe alimentație, apucați-vă și de sport, chit că nu mergeți la sală, dar vă faceți voi un program acasă, ieșiți și săriți coarda sau alergați, cele care puteți, că sunt incredibile rezultatele. 

O zi perfectă ca voi vă doresc, dukănițelor!


5 comentarii:

  1. you rock, girl! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Mădălina! You rock too!

      Ștergere
    2. smart chica :P

      Ștergere
    3. Și frumoasă, și deșteaptă...ce să mai vrei de la mine? :))

      Ștergere
    4. o felie de pizza si o portie de ciulama de pui suna bine! astept ! :D

      Ștergere