marți, 3 noiembrie 2015

I'm back

Experiența mea de ”blogger” a fost așa scurtă, dar s-au întâmplat și multe de când nu am mai postat ceva, mai ales pe planul carierei deoarece am absolvit facultatea anul trecut și au urmat mai multe etape pentru a mă angaja, dar în final am reușit și de 1 an și o lună pot spune că sunt angajată cu acte în regulă.
Dpdv al greutății nu pot spune că sunt mai bine deoarece mă uitam la prima postare în care spuneam ce greutate aveam și de atunci am mai adăugat câteva kg care se simt. M-am decis ca acum să mă ocup mai mult de sănătate și de mine deoarece merit, așa că am început cu un set de analize pentru a vedea în ce situație mă aflu și singurul lucru problemă este anemia mea, dar din ce mi-a spus o doctoriță nu este gravă și o pot rezolva din alimentație ceea ce sună încurajator. După ce mai slăbesc câteva kg bune vreau să merg la ortoped să văd în ce situație se află piciorul și se sperăm că primesc vești bune. Singurul lucru mai rău acum este vederea, iar în decembrie voi suferi o intervenție pentru implantarea unui cristalin toric la ochiul stâng adică mi se va face o incizie în ochi, se va scoate cristalinul natural și se va înlocui cu unul artifical făcut special pentru nevoile mele. Mi-este frică un pic, dar am încredere în Dumnezeu și în mâinile doamnei doctor Beșleagă că voi ieși bine din operație, iar pe voi pe vă rog pentru un gând bun și o încurajare că sunt binevenite.
O să postez zilnic ce consum și ce activitate fizică am deoarece vreau ca acest blog să fie ca un jurnal pentru mine și după o săptămână mă voi cântări pentru a vedea rezultatele.
Știu că anul trecut vorbeam de Dukan și într-adevăr îl consider foarte eficient pentru fetele care se țin de el, dar eu m-am decis să țin un Dukan puțin modificat adică voi respecta principalele reguli cum ar fi tărâțele zilnic, carne fără grăsimi, iaurturi fără grăsimi, paste voi folosi doar konjac, dar diferența va consta în faptul că voi adăuga 1-2 fructe pe zi deoarece eu am unele probleme cu picioarele și am nevoie de vitamine și minerale și vreau ca ăsta să devină un stil de viață, nu să îî refuz corpului fructe până ce voi slăbi și apoi să le adaug iarăși deoarece poate dura și 2 ani până voi ajunge la greutatea dorită. Eu îl consider a fi un stil de viață sănătos și așa ceva îmi doresc eu deoarece cu Dukan strict mă simt un pic chinuită și am des gânduri necurate.
Sper să văd niște rezultate deoarece voi avea grijă să nu exagerez nici cu fructele și voi practica sport cât de des pot și cum pot deoarece în urma intervenției la ochi nu voi putea depune mult efort fizic timp de 3 luni, dar mers pe jos sau cu bicicletă sper că voi avea voie.
Astăzi a fost o zi lejeră dpdv al alimentației și nu mă simt chinuită, ba chiar sunt fericită și relaxată cu ce am mâncat deoarece sper eu că am făcut niște alegeri bune.
mic dejun

prânz

cină
Mai trebuie să lucrez un pic la ore adică să mă obișnuiesc să iau mesele la ore cât de cât fixe, dar sunt mulțumită că am luat toate cele 3 mese și am băut și apă suficientă, deși o parte a fost carbogazoasă.
Ca activitate fixă am avut următoarea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu