joi, 12 noiembrie 2015

Garderoba viitorului. Vă regăsiți?

Poate că toate doamnele și domnișoarele, indiferent de mărimea pe care o poartă și de obsesia existentă sau nu pentru haine și încălțăminte, înțeleg ce înseamnă să vezi anumite haine în magazine și să ți le dorești, să vrei să ai un anumite stil și să exprimi anumite lucruri prin ținută, dar nu întotdeauna să se întâmple. Cam despre asta vreau să vă vorbesc azi.
Îmi amintesc de vremea liceului când lucrurile erau așa simple din punctul ăsta de vedere, eram o rockeriță care se îmbrăca ca atare, prin urmare în garderoba mea găseai blugi negri, tricouri cu formații și accesorii cu ținte. :))) Odată cu trecerea timpului s-au mai schimbat gusturile mele în materie de haine dându-mi seama că am momente când doresc să fiu mai feminină sau pur și simplu să mă simt mai sexy, cum cred că avem toate momente.
Cum cred că știu toate plinuțele, este mai greu să găsești modele drăguțe de haine care să nu arate ca un sac pe tine, ci să-ți scoată în evidență niște forme sau alea câteva calități pe care le avem și desigur să aibă un preț accesibil deoarece nu cred că îi convine cuiva să dea 200-300 ron pe o rochie.
Dorința mea de a slăbi cred că există de cel puțin 10 ani, cam de când începusem să nu mă simt tocmai ok și mai era și necesar din cauza problemelor cu piciorul, iar de vreo 2 ani încoa de când s-a intensificat această dorință am început să cumpăr diverse obiecte vestimentare în speranță că îmi vor oferi motivație suplimentară pentru a slăbi.

off-topic: stau și citesc ce tocmai am scris și mă minunez de câți ani mă lupt cu obezitatea asta și niciodată n-am avut ambiția suficientă să slăbesc, oricât de mult mi-am dorit. Știu că pentru unele persoane poate părea incredibil și ar zice ca pur și simplu să nu mai mănânc și să mă apuc de sport, dar problema noastră, a tuturor plinuțelor, este una psihică deoarece ne-am lăsat mereu oprite de diferite blocaje emoționale sau evenimente din viața noastră. Acum că încep să conștientizez aceste probleme încerc să le rezolv încetul cu încetul și sper să reușiți același lucru și voi.

Revenind la subiect, vă ziceam că de ceva timp încoa am început să cumpăr câte un lucrușor în speranța că mă va motiva să slăbesc și să mă mândresc cu faptul că voi încăpea în respectiva piesă vestimentară, așa că am reușit să adun câteva lucruri care momentan ocupă spațiu degeaba în șifonier și în bagajele mele de fiecare dată când mă mut, dar na, sper că într-o zi voi face poză îmbrăcată în ele și nu cu ele pe patul meu. :)))
Zic să încep colecția mea de haine pentru viitor cu câteva din perechile de blugi, preferații mei fiind cei skinny deoarece scot formele în evidență și cred că dau un boost de încredere tuturor fetelor, dar clar în topul listei stau PANTALONII DE PIELE pe care sper că îi vor putea purta la un concert rock în decembrie.
La capitolul blugi din păcate s-au adunat mai multe perechi, unii fiind și purtați în trecut, dar la care nu se mai închide un nasture din cauza unor kg adunate în plus.
Fiindcă am spus că diversitate obiectelor e mare și trebuie să menționez că eu am și o mică obsesie pentru lenjerie, am adăugat la această colecție și 2 sutiene care mi se pare că vin foarte frumos pe corp și arată foarte frumos și un tricou cu un model drăguț, care îmi vine, dar nu-mi place fiindcă stă prea fix pe mine.

Am adăugat și 2 rochii la colecție ale căror model îmi place mult și abia aștept să le port.

Și acum să vă prezint lucrul din topul meu care mi se pare cel mai sexy și l-am probat parțial, iar rezultatul este wow. Este vorba despre aceste cizme minunate, iar singura problemă la ele este că momentan nu le pot trage până sus deoarece nu-mi vin din cauza gleznelor. Cred că stau în dulapul meu de 1 an și jumătate și abia așteaptă să fie purtate, dar pentru asta trebuie să trag tare la sală și să lucrez gleznele.

Astea sunt o parte din lucrușoarele mele pentru varianta mai slabă a mea și acum că le pun pe toate la un loc îmi dau seama că am adunat ceva și ar fi chiar păcat să nu le folosesc. Recunosc că nu le-am mai probat de ceva timp din frică și fiindcă nu țineam niciun fel de regim și nu slăbeam, deci clar n-aveau cum să îmi vină, dar o să mă apuc în curând să le iau la probat să vedem cum mai stau. Unele aproape că îmi veneau sau veneau, dar nu-mi plăceau cum stăteau pe mine deoarece erau prea fixe sau unele pur și simplu nu le puteam trage pe mine.

Voi cum stați? Aveți astfel de lucruri în garderoba voastră menite să vă motiveze sau vi se pare prea deprimant gândul să țineți lucruri care nu vă încap și să le priviți cu frustrare? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu