joi, 5 noiembrie 2015

Day 2

Prima săptămână de obicei merge lejer și nu simt nevoia de niciun dulce, dar din a 2-a lucrurile devin mai complicate.:))). Eu sper pri faptul că mai consum 1-2 fructe pe zi că voi evita aceste gânduri necurate și o să am un parcurs lin. Sunt conștientă că mai mult ca sigur nu voi slăbi la fel de repede ca atunci când țineam Dukan curat, dar momentan prefer așa deoarece ăsta îmi poate deveni un stil de viață.
Astăzi a fost o zi lejeră, am dormit până la 12 din nefericire deci am întârziat cu mic-dejunul mult, dar acum faptul e consumat.
Momentan pot să zic că mă simt ok, nu că aș fi forțată sau că țin vreun regim, ceea ce nici nu pot zice că se întâmplă având în vede că la MD am consumat lapte cu cacao :D, dar pot spune că era destul de ok cu doar 3,5% grăsime.
mic-dejun: tărâțe+iaurt 0%+banană+lapte cu cacao

prânz: ficăței+3 felii pâine+sos de usturoi

cină:mix de salată cu ton și somon
Eu sunt mulțumită cu ce am mâncat, poate mai puțin lapte cu cacao.
Când vine vorba de activitate fizică sunt și mai fericită căci am fost la sală unde am făcut cardio (15 minute eliptică, 30 minute bicicletă și 15 minute bandă) și am zis că vreau s-o țin pe cardio cam 1-2 săptămâni pentru a-mi crește rezistența.
A fost o zi frumoasă și numai zile de genul vă doresc și vouă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu