joi, 5 noiembrie 2015

Day 3

Lucrul care mi se pare cel mai enervant în încercarea de a slăbi este gătitul. Urăsc să gătesc și sincer nici nu am răbdare. Nu văd pierdere mai mare de timp decât să stau în fața unui cuptor să se coacă ceva sau de fapt poate există ceva, anume să spăl tonele de vase ce se adună după, fiindcă fiecare lucru tocat sau fiecare sos trebuie pus în altceva și uite așa că la un singur fel de mâncare adun 10 lucruri de spălat. Dacă aș fi bogată, primul lucru pe care l-aș face ar fi să angajez pe cineva să gătească. Jur că viața ar fi mult mai frumoasă!
mic-dejun: pâine cu cremă de brânză cu mărar(făcută în casă)+iaurt de băut 0.1%% cu căpșuni

prânz: mâncare de ciuperci cu sos din cotor, usturoi, sare și mărar


cină: pate de ciuperci cu 3 felii pâine+o banană (nu am apucat să fac poză)




Ca activitate fizică astăzi am avut doar mersul pe jos, aproximativ 5000 de pași ceea ce este cam puțin, dar recuperez eu mâine.

Acum mă tot pasc gânduri necurate cu aripile mele pentru pachetul de mâine și niște mozzarella din frigider, dar promit să mă țin strong.

Să ne auzim mâine la fel de ambițioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu