duminică, 15 noiembrie 2015

Câștigătoarea concursului Bio Oil

Următoarele persoane s-au înscris:

  1. Daria Claws
  2. Mihaela Ioana Vischi
  3. Ani Dima
  4. Delia Alexandra
  5. Apostol Naomi George
  6. Amy Cojocaru
  7. Voichita Talas
  8. Madalina Ciortan
  9. Andreea Cristina Zgripcea
  10. Alice Corozanu
  11. Mocanu Anamaria
  12. Anca Stefan
  13. Groza Felicia
  14. Haine Christine
  15. Raluca Madalina Grigoruta
  16. Lucaci Roxana
Am făcut printscreen și cu share-urile făcute în mod public pentru a nu fi discuții. Mie îmi apar 24 de share-uri, dar din păcate nu le pot vedea pe toate din cauza setărilor privacy ale persoanelor respective cum scrie și în ultima poză. Prin urmare, nu am avut cum să adaug în listă și celelalte persoane care au dat share deoarece nu pot vedea cine sunt.





Iar fericita câștigătoare esteeeeeeeeeeeeeee:
Felicitări, Delia Alexandra! Aștept datele tale de contact (nume, prenume, adresă completă, număr de telefon) pe adresa de mail dumanalexandra@yahoo.com.
Dacă în decurs de 5 zile nu-mi va trimite datele de contact, voi selecta altă câștigătoare.

Vă mulțumesc pentru participare și vă mai aștept și în viitor!



UPDATE: Având în vedere că Delia Alexandra nu a revendicat premiul, lucru pentru  care îmi pare foarte rău deoarece nu e ok să te înscrii la un concurs și să nu urmărești, voi alege altă câștigătoare pe care o voi aștepta tot 5 zile adică până pe 25.11.
Felicitări, Voichita Talas!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu