miercuri, 4 noiembrie 2015

Review + Giveaway Bio-Oil

Ce este Bio-Oil
Bio-Oil este un ulei de ingrijire corporala care imbunatateste aspectul cicatricilor, vergeturilor si uniformizeaza culoarea pielii. Este ideal pentru prevenirea imbatranirii premature si pentru hidratarea pielii.

Are un continut bogat in vitamina A si E si uleiuri naturale din plante (galbenele, lavanda, rozmarin si musetel). Bio-Oil nu este gras si se absoarbe foarte usor in piele. Este hipoalergenic, nu contine conservanti si este ideal pentru orice tip de piele. Poate fi aplicat atat pe pielea fetei, cat si pe pielea corpului.

Cicatrici
Cicatricile sunt parte a procesului de vindecare. Bio-Oil imbunatateste aspectul cicatricilor vechi sau noi. Alunga disconfortul asociat cu pielea cicatrizata, inclusiv senzatia de piele incordata, deshidratata sau solzoasa.

Vergeturi
Probabilitatea aparitiei vergeturilor variaza de tipul de piele, rasa, varsta, dieta si nivelul de hidratare a pielii. Persoanele predispuse sunt femeile insarcinate, culturistii, adolescentii si cei care cresc rapid in greutate. Bio-Oil este formulat astfel incat reduce posibilitatea aparitiei noilor vergeturi in perioade de schimbari rapide ale greutatii corpului, cum ar fi sarcina, dezvoltarea din timpul adolescentei sau cresterea in greutate.

Culoarea neuniforma a pielii
Decolorarea pielii este cauzata de inconsistenta producerii de melanina. Aceasta poate fi declansata de factori externi, precum expunerea excesiva la soare sau, de factori interni, precum fluctuatiile hormonale induse de sarcina, menopauza sau de administrarea anticonceptionalelor. Bio-Oil imbunatateste aspectul pielii patate sau depigmentate.

Pielea imbatranita
Ridurile sunt asociate cu fenomenul imbatranirii si sunt, in mare parte, cauzate de slabirea colagenului si elastinei din piele.Bio-Oil contine numeroase ingrediente care catifeleaza si tonifica pielea imbatranita, imbunatatind aspectul ridurilor profunde, atat pe fata, cat si pe corp.

Pielea deshidratata
Suprafata pielii are un strat invisibil de ulei care actioneaza ca o bariera pentru a opri deshidratarea. Uneori, acest strat de lipide nu face fata expunerii la conditii nefavorabile. Imbaierea zilnica poate indeparta acest strat datorita efectelor astrigente ale sapunului si apei. Bio-Oil protejeaza stratul natural de ulei al pielii, refacand functiile hidratarii.
Asta este descrierea produsului de pe site-ul de unde îl puteți comanda, dar acum să vă prezint și părerea mea.
Sincer, nu vă pot spune cât de mulțumită sunt eu de acest produs și sunt foarte fericită că l-am descoperit pe blogul Danei Rogoz în urmă cu ceva timp. Am aproape 3 luni de când îl testez și rezultatele sunt mai multe decât vizibile și vă atașez și niște poze pentru a vă putea convinge.

Are o textură foarte plăcută, iar în urma utilizării și masării adecvate intră foarte repede în piele așa că îl puteți folosi liniștite înainte de a ieși undeva. În prospect scrie că trebuie folosit de 2 ori pe zi, dar eu recunosc că l-am folosit doar o dată din lipsă de timp. Are un miros plăcut și lucru care cred că va bucura cel mai mult este că un flacon de 60 ml, care pare destul de mic, vă va ține în jur de 4-5 săptămâni depinzând de zona pe care o tratați Eu, de exemplu, l-am folosit pe umeri, întreg brațul și uneori pe picioare și m-a ținut 5 săptămâni ceea ce mi se pare incredibil.
Prețul variază în funcție de locul de unde îl achiziționați, dar nu va depăși 50 de lei, iar luând în considerare efectele sale mi se pare unul acceptabil.
Eu am tot recomandat acest produs și colegelor, iar una dintre ele l-a folosit și pe o cicatrice destul de veche și îmi povestea într-o zi foarte încântată de cum i se strânge cicatricea văzând cu ochii.
Sper că v-am ajutat să vă faceți o imagine cât mai bună despre acest produs deoarece eu sunt foarte încântată și de aceea doresc să-i ofer unei doamne sau domnișoare un flacon să-l testeze și abia aștept să aud rezultatele ei.
REGULI:

-Like paginii de Facebook: https://www.facebook.com/povestileuneiplinute/
-Share public acestei postări pe Facebook
-Aș dori să-mi povestiți de ce doriți să-l încercați printr-un comentariu aici: https://www.facebook.com/povestileuneiplinute/posts/1637348349836950


Voi alege câștigătoarea prin Random.org pe data de 15 noiembrie



Un comentariu:

  1. Bună! Am rugămintea să intri pe pagina de Facebook, să găsești postarea cu giveaway și acolo să lași comentariu deoarece de acolo voi face lista. Nu uita să dai share public și mult success!

    RăspundețiȘtergere