vineri, 6 noiembrie 2015

PENTRU TOȚI IDIOȚII

Postarea asta o dedic tuturor idioților care au avut vreodată ceva de comentat legat de o grasă fără ca aceasta să le fi afectat viața cu ceva.




Știam că îmi începusem prost ziua fiindcă am dormit azi-noapte doar 3 ore și mă trezisem ruptă de oboseală, dar nu credeam că o să meargă chiar așa frumos de dimineață și să vă povestesc pățania mea de azi care a dus la dedicația din titlu.




Mă sui frumos în autobuz să merg la muncă ca tot omul și îmi găsesc un loc unde mă așez liniștită și îmi văd de ale mele fără să afectez viața cuiva cu nimic. Totul bine și frumos până se urcă 3 indivizi la vreo câteva stații după mine. Inițial, le-am ignorat conversația că nu mă interesează ce vorbește toată lumea în autobuz până la momentul când unul din ei pronunță mai răspicat ”grasa dracului”, lucru care inevitabil mi-a atras atenția, eu fiind o grasă ușor complexată, dar am zis că nu are cum să fie vorba de mine deoarece nu le-am făcut nimic acelor personae și poate au avut un conflict cu o altă grasă, care posibil era rockeriță de aici apelativul ”dracului”, căci nu, mai nou toți rockerii suntem ai dracului. După asta i-am mai ignorat câteva minute până începuseră să dea detalii strict legate de mine și anume unde lucrez, unde mă urc în autobuz, ce pățănii mi s-au mai întâmplat mie prin autobuz și tot așa. Acum clar îmi captaseră atenția, deși n-am vrut să le dau vreo importanță zicându-le ceva sau lăsându-i să-și dea seama că i-am auzit, dar stau și mă gândesc de ce au simțit ei nevoia să vorbească de persoana mea ținând cont că nu-i cunosc și nu le-am perturbat viața cu absolut nimic.




Oare chiar atât de răutăcioasă a ajuns lumea încât simte nevoia să denigreze pe altcineva doar de distracție și lipsă de ocupație? Sunt convinsă că și eu le puteam zice multe și puteam fi răutăcioasă, dar de ce aș face asta?




Mi-aș dori o lume unde am putea trăi liniștiți, în care fiecare să-și vadă de grăsimea sau superbitatea lui, o lume în care poți merge liniștit pe stradă fără să se lege cineva de aspectul tău doar fiindcă tu nu te încadrezi în standardele ”normale” de frumusețe și aici nu mă refer strict la persoanele grase, ci la cele care se diferențiază de majoritatea populației prin ceva și sunt judecate pentru asta.




Acum că reflect asupra acestei întâmplări, sunt puțin dezamăgită că nu m-am întors și nu le-am zis ceva acelor idioți și nu mă refer la vreo jignire, ci pur și simplu să le atrag atenția că grăsimea nu mi-a blocat auzul și că nu e ok ceea ce fac, deși probabil ei sperau să aud și să mă jignească,




Eu sunt genul de persoană care nu judecă și când mi se mai întâmpla să am vreun gând de genul, mă opream și încercam să realizez ce fac, că nu cunosc acele persoane, nu le cunosc împrejurimile și situația și că nu sunt cu nimic mai presus să le judec. Mi-ar plăcea ca toți oamenii să fie ca mine, să-și vadă de viețile lor și să nu simtă nevoia să analizeze câtă cantitate de mâncare îngurgitează cineva (căci există suficientă pentru toți și nu ți-o fur pe a ta), ce culoare are pielea cuiva, ce preferințe sexuale are cineva, ce preferințe muzicale are cineva și lista poate continua la nesfârșit căci prostia și răutatea omenească apparent nu au limite.




Așa că idioților din lumea întreagă (și nu, nu îmi pare rău că vă zic așa fiindcă și voi vă permiteți să mă jigniți), vă doresc o viață superbă și plină de grasele dracului!




P.S: Da, eu sunt în process de slăbire care va dura destul timp și doresc să mă schimb din multe alte motive în afară de cele fizice, dar îi mulțumesc lui Dumnezeu că mi-a dat ocazia să triez oamenii prin prisma imaginii mele diferite.

2 comentarii:

  1. sincer gura lumi este rea si nimic nu o astupa daca ai fi fost slaba , ce ar fi zis ,, schiloada" ori cum o dai nu e bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mare dreptate ai. Eu de obicei încerc să gândesc prima oară că poate ei nu realizează ce spun și de consecințele vorbelor lor, dar am și momente când nu mi se pare normal să fiu eu cea răbdătoare cu toți, să gândesc eu că săracii nu realizează și simt nevoia să mă revolt.

      Ștergere