sâmbătă, 17 mai 2014

O sâmbătă Dukan

Aaaaaah, nu știu ce faceți voi, dar eu ador o sâmbătă în care nu fac absolut nimic, pur și simplu am lenevit toată ziua. A fost o me day: mi-am făcut unghiuțele, am văzut filme, am râs, m-am plimbat pe minunata rambla, am admirat niște spanioli superbi. Mamă! Mamăăăăăăă!
Pe la 14 am zis să merg și eu la cumpărături, că am rămas fără mâncare și mâine magazinele sunt închise, așa că nu prea aveam de ales. Rezultatul a fost următorul:

Pentru fetele din Spania, ce am cumpărat găsiți în Hypersimply și anume pui, lapte degresat, șuncă de pui degresată, amidon, ton în suc propriu, tărâțe de grâu, brânză degresată, ketchup fără zahăr, cremă de brânză cu mărar (o bunătateeeeeeeeeeeeeeeee) și îndulcitor lichid.
După cum deja ați văzut, ieri am făcut o pizza de care am fost foarte mândră, dar am simțit că se poate și mai bine și pe lângă ingredientele de ieri am adăugat 2 lg de tărâțe de grâu și un vf de lg de amidon și s-a văzut diferența clar, acum blatul s-a umflat, s-a copt foarte frumos și zici că am mâncat o pizza clasică, diferența este că pizza mea nu are 2000 de kcal. :P Ca topping, dat fiind faptul că sunt la PP, am ales să pun șuncă de pui care a devenit ușor crocantă și ketchup. O minunăție!!! Uitațți-vă și voi.
 Mai târziu am făcut niște cod la cuptor cu lămâie și ceapă, dar n-am apucat să fac poză, că l-am halit imediat de bine ce mirosea. :)))
Acum pe seară o colegă de cămin, altă dukăniță de-a noastră, mi-a făcut o surpriză cu o baghetă Dukan și vreau să vă zic că i-a ieșit delicioasă. Mi-aș dori să am și eu talentul ei. Offff!! Am pus pe baghetă crema de brânză cu mărar și am umflat burta. Yam!! Yam!!
Ziua voastră cum a fost? Ce ați mai păpat bun, că mereu văd că puneți poze cu niște minunății la care salivez 1 oră? :))


4 comentarii:

  1. Nu ai cam depasit limita de tarate...ovaz, grau?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, la pizza am folosit o lg de ovăz și 2 lg de grâu, iar la pâine a folosit o lg de ovăz și o lg de grâu. Sunt perfect, că mi-am folosit și cele 2 tolerate. :P Tu ce ai păpat bun azi?

      Ștergere
  2. Super ideea cu pizza, eu duminica am facut conopida la cuptor- am oparit un pic conopida, am batut 1 ou si l-am amestecat cu branza de vaca degresata si am bagat-o la cuptor. Apoi am avut facut file de merluciu simplu- l-am condimentat cu sare, piper, zeama de lamaie, ghimbir si patrunjel.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm! Sună super! O să încerc și eu când îmi vine ziua de PP. Mă bucur că ți-a plăcut pizza mea. Și eu am fost încântată de ea. :P

      Ștergere